Masz problem dotyczący swojej rezerwacji? Poszukujesz odpowiedzi na inne nurtujące Cię pytania dotyczące funkcjonowania serwisu Airbnb? Nie możesz jednak nigdzie znaleźć danych kontaktowych firmy? Airbnb nie posiada rozbudowanego działu obsługi klienta dlatego też nie udostępnia kontaktu telefonicznego. Nie udostępnia również adresu e-mail, na który można wysłać wiadomość, ani nie posiada funkcji livechata. Na większość pytań frapujących użytkowników serwisu odpowiedzi znaleźć można w dziale pomocy na stronie: Centrum Pomocy Airbnb. Jeżeli jednak nasz problem wymaga indywidualnego kontaktu z serwisem, jedynym sposobem na tenże jest kontakt mailowy.
Jak skontaktować się z Airbnb?
Aby dotrzeć do strony gdzie udostępniony jest formularz kontaktowy Airbnb należy przejść na podstronę: SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI . Na tej podstronie należy się zalogować (jeżeli jeszcze nie posiadasz konta Airbnb zarejestruj się teraz). Wybrać czy pytanie dotyczy „Bycia gospodarzem” czy „Podróżowania”. Następnie z listy wybrać temat, którego dotyczy Twoje pytanie. Po określeniu szczegółowego tematu jakiego dotyczy Twoje zapytanie otrzymasz kolejne gotowe odpowiedzi od serwisu. W przypadku niektórych z nich na tym zakończy się ścieżka pomocy i nie będziesz miał możliwości indywidualnego kontaktu. W innych przypadkach na końcu zaproponowanych przez Airbnb gotowych odpowiedzi znajdziesz formularz poprzez który będziesz mógł wysłać indywidualne pytanie.
Kontakt z Airbnb krok po kroku
Przejdź na stronę „Pomoc” i kliknij w najniższy link z lewego menu „Skontaktuj się z nami”.

Krok 1
Określ czy Twoje pytanie dotyczy podróżowania czy bycia gospodarzem zaznaczają kółko przy odpowiednim.

Krok 2
W rozwijanych menu tematów wybierz temat, który jest najbardziej zbliżony do Twojego pytania.

Krok 3
Przy każdym wybranym temacie będą pojawiać się gotowe odpowiedzi. Jeżeli żadna nie wyczerpie Twojego problemu kliknij na przycisk, który pojawi się pod sugerowaną odpowiedzią oznaczony etykietą: „Nadal potrzebuję pomocy”.

Krok 4
W formularzu, który się rozwinie opisz swój problem lub zadaj swoje pytanie oraz kliknij na przycisk „Prześlij za pomocą poczty e-mail”.

Krok 5
Jeżeli Twoja wiadomość zostanie skutecznie wysłana pojawi się ekran potwierdzający wysłanie. Teraz musisz już tylko oczekiwać na odpowiedź od ekipy Airbnb.

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w serwisie Airbnb skorzystaj z naszego linka polecającego dzięki, któremu w swoją pierwszą podróż wyruszysz ze zniżką na nocleg! Jeżeli potrzebujesz pomocy przy rezerwacji skorzystaj z naszego poradnika, który przeprowadzi Cię przez nią krok po kroku.
endrju
ARGH! Od rana szukałem kontaktu do nich. Dzięki za tip!
anka
Dzięki! bardzo pomocne.
uzytownik
dzieki. przydatne
Zbigniew G..
Szkoda, że Airnbnb nie posiada infolinii telefonicznej. Przez telefon wiele problemów było by szybszych i prostszych do załatwienia.
Katarzyna
Czy tak duża firma nie mogłaby uruchomić normalnej infolini gdzie można zadzwonić i w parę minut załatwić problem? A nie takie kombinowanie i utrudnianie ludziom życia.
Angeliiko
Dokładnie tak samo uważam. Tak duża firma powinna mieć normalną formę kontaktu! ! 1!!
Zośka
Dzięki za instruktaż. Mam pewną pilną sprawę związaną z moim wylotem w przyszłym tygodniu i nie mogłam się dokopać nigdzie do tego kontaktu. Mam tylko nadzieje, że w miarę szybko dostanę odpowiedź.